Utilizator Mesaj

Pagina 1 din 1

Du-te la pagina :

otilia20
Bebelus
Bebelus
Lipseste de pe forum
Data inscrierii: 23/08/2010
Mesaj Trimis: Lun 08 23, 2010 8:14 pm
    Titlul subiectului: imi e frica de mine
Raspunde cu citat (quote)

buna tuturor....

am sa descriu pe scurt relatia mea : am intalnit un baiat cu ceva timp in urma, nu a fost marea dragoste de la inceput dar am invatat sa il iubesc Smile

el e belgian - eu sunt romanca
locuiesc cu el in belgia de 1 an de zile
nu am avut acte nu am putut sa merg la scoala, nu am putut munci am stat fff mult acasa si m-am plictisit si plangeam de dor dupa prietenii mei din Ro...

apoi am reusit sa merg la scoala pt a invata flamanda...dar nu am prietenii, prietenii lui (putini) sunt la facultate sau au terminat si nu am iesit cu ei...

acum lucrez ca si femeie de serviciu pt niste birouri... unde l-am intalnit pe EL... e frumos, plin de viata, prietenos, genul care se distreaza...exact ceea ce imi lipseste mie...

plang cateodata cand ma gandesc ca sunt logodita cu un baiat minunat care ma iubescte si care ar da orice sa fiu cu el toata viata...dar nu ma simt implinita....

avem probleme financiare... aici viata e foarte scumpa si eu nelucrand, doar el.... saracul plateste toate facturile + rata la banca pt casa... acum abia ce castig si eu cate 500 euro pe luna....

imi e dor sa am si eu o viata mai vesela... in weekenduri stam in casa ca sa nu mai cheltium bani....nu am prieteni sa merg sa dansez... nu am o prietena sa merg la o cafea....

sunt foarte trista.... insa ma gandesc ca toate o sa se rezolve.... mi-e frica , ca nu o sa rezist si o sa imi pierd rabdarea...

anul acesta o sa studiez limba ca mai apoi sa merg la facultate..si atunci va fi mai bine..

relatia noastra a devenit monotona... vreau sa fac cate ceva si fara el.. sa ies si fara el...

sfatuiti-ma ce sa fac???
Sus Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat

ladybutterfly
Insomniac
Lipseste de pe forum
Data inscrierii: 02/01/2009