| Utilizator | Mesaj |
|
yrinuk Insomniac
Lipseste de pe forum Data inscrierii: 02/10/2008
|
|
andreea_pyssy Insomniac
Lipseste de pe forum Data inscrierii: 20/11/2008
da... _________________
|
|
andreea_pyssy Insomniac
daaa.. sa vorbesc cu colega mea poate ne facem miercuri..cu siguranta am sa fac poze _________________
|
|
ioana_myna Bebelus
Lipseste de pe forum Data inscrierii: 05/03/2009
Inainte de a ti face un tatuaj sa ne spui si in ce domeniu lucrezi sau ai vrea in viitor sa lucrezi. Pot sa iti spun ca la Academia de Politie, la Jandarmerie, Politia Comunitara, in institutiile militare, precum si in cele juridice(avocatura) nu se accepta persoane cu tatuaje sau piercinguri! Nici unele partide politice nu accepta astfel de membri! In multe locuri de munca ti se da sa completezi un formular, unde trebuie sa specifici daca ai un tatuaj sau piercing si unde! |
|
andreea_pyssy Insomniac
Nu lucrez ..Sunt eleva... Si nu am de gand sa lucrez la Politie sau mai stiu eu _________________
|
|
ioana_myna Bebelus
Lipseste de pe forum Data inscrierii: 05/03/2009
cred ca imi este frica sa imi fac un tatuaj si datorita faptului ca imi plac schimbarile. Poate unul semi-permanent ar fi o optiune pentru mine insa ascuns, sa nu se vada |
|
andreea_pyssy Insomniac
si eu m-am gandit la unul semi-permanent pe 3 ani dar e mult mai scump ca unul normal... _________________
|
|
tzucalexa Insomniac
Lipseste de pe forum Data inscrierii: 02/02/2009
ok, stiu ca nu ai scris acum da nu ti-e lene sa tot faci copy paste? god urasc faza asta cu "facutu de bani". du-te si lucra fatooo!! |
|
floricicaa Bebelus
Lipseste de pe forum Data inscrierii: 16/11/2009
Mda..asta e parerea ta. Ce sa zici sia tu |
|
bitchernesss Copilas
Lipseste de pe forum Data inscrierii: 14/05/2008