Unde gasim mai multi microbi decat in vasul de toaleta?

Unde gasim mai multi microbi decat in vasul de toaleta?Daca ati fi intrebati unde se gasesc cele mai multe bacterii in locuinta dumneavoastra, probabil ca ati raspunde astfel: in baie, in vasul de toaleta, pe podele, in chiuveta etc. Avem dreptate? Surpriza vine, insa, de la cercetatorii care au aratat ca aceasta presupunere este gresita. Adevarul va va lasa cu gura cascata, credeti-ne!

Un studiu realizat de NSF International, intitulat "Locurile din casa cu cele mai multe bacterii" a analizat 30 obiecte casnice detinute de 22 familii pentru a identifica unde se gasesc cei mai multi germeni. Inainte de test, toti participantii au fost si ei de parere ca baia este locul favorit al microbilor. Doar ca raspunsul avea sa fie unul departe de ideea preconceputa ... Ce parere ati avea daca v-am spune ca, in realitate, locul cu cei mai multi microbi este chiar… bucataria? Da, ati citit bine. Locul din casa dumneavoastra, pe care poate il credeati cel mai curat, in realitate gazduieste colonii de bacterii.

Mediul ideal unde microbii aleg sa se dezvolte si sa vietuiasca este unul cald si umed, asa cum sunt atatea si atatea obiecte din bucataria noastra. Studiul a testat prezenta bacteriilor coliforme din familia carora fac parte si Salmonella si E-coli. Rezultatele au fost surprinzatoare: cele mai multe bacterii s-au regasit pe 75% dintre buretii de vase, 45% dintre chiuvetele de bucatarie, 32% dintre blaturile din bucatarie si doar pe 27% dintre suporturile de periute de dinti.

La polul opus, au fost suprafetele mai netede si reci, precum chei, bani, tastaturi. Se pare ca acestea, contrar asteptarilor, nu tind sa gazduiasca atat de multi microbi.

Nu trebuie, insa, sa ne panicam, mai ales ca acum gasim tot felul de solutii pentru dezinfectarea acestor suprafete. Primul pas a fost facut atunci cand am constientizat pericolul care se afla atat de bine ascuns (adica chiar sub nasul nostru).

Etapa urmatoare este sa gasim cele mai eficiente solutii prin intermediul carora sa castigam lupta cu bacteriile din bucatarie. Avem nevoie de un produs care sa le anihileze inca de la prima utilizare iar una dintre variante este dezinfectantul Asevi Gerpostar Plus. Printre cele mai importante avantaje se numara faptul ca poate fi utilizat pe orice suprafata lavabila: chiuvete, grupuri sanitare, cazi de baie, gresie, faianta, blaturi de bucatarie. Formula fara lesie permite ca solutia sa fie folosita in fiecare camin, inclusiv unde sunt copii mici sau animale de companie, asa ca puteti curata inclusiv jucarii si obiecte pentru bebelusi.

Totodata, aveti grija mare la buretii de vase care, mereu umezi, reprezinta un mediu propice pentru proliferarea bacteriilor. Recomandat este sa schimbati buretii de vase o data pe saptamana, astfel putandu-va asigura ca tineti microbii la distanta.

Si pentru ca bacterii gasim si pe gratarul de la aragazul de bucatarie (sau oriunde mai sare grasimea in timpul prepararii mancarii), este indicat sa aveti la indemana si un degresant. Degresantul Asevi este ideal pentru curatarea bucatariei si poate fi utilizat atat pe aragaz, in cuptor, pe plita, cat si pe mobilierul de bucatarie, tigai, jaluzele sau gratare.

Acestea fiind spuse, aveti deja cele mai importante informatii pentru a sti exact ce locuri din casa sa tintiti atunci cand vreti sa le veniti de hac microbilor.

Votul tau:
Autor: Redactia Egirl.ro | Publicat: 17.01.2020 | Articol citit de 1966 de ori. Nota 5.00 din 1 voturi.
RSS Comentarii articol: Unde gasim mai multi microbi decat in vasul de toaleta?
Daca ti-a placut articolul Unde gasim mai multi microbi decat in vasul de toaleta?, aboneaza-te la RSS-ul de Lifestyle :: Casa si gradina pentru a fi notificat cand mai apar articole asemanatoare sau aboneaza-te la newsletter-ul egirl.ro cu toate noutatile aparute pe site.

Let's blog about fashion» Pregatita de reamenajarea de primavara a balconului?

Pregatita de reamenajarea de primavara a balconului?
Parca mi-ar trebui cateva ghivece noi... Care oare, ca imi plac toate din noua colectie hm.com... createSummaryAndThumb("summary5335775293243785684"...Citeste in continuare pe shopaholic.ro Articol of... mai mult

Let's blog about fashion» Pe unde s-a mai plimbat travelista?

Pe unde s-a mai plimbat travelista?
Pe travelista.ro va povestesc aventurile noastre in familie, pe unde ne-am mai plimbat si ce am mai vazut. Saptamana aceasta: ...am poposit in peisajele ireale ale desertului Atacama din Chile. ...am ... mai mult

Acidul Hialuronic, secretul unui par puternic, perfect hidratat

Odata cu venirea primaverii, totul renaste, natura „infloreste”, iar atmosfera generala devine proaspata si placuta. Mai mult decat atat, chiar si pentru podoaba capilara are loc o schimbare, vrem... mai mult

Veniturile e-shop-ului Notino au ajuns la 384 de milioane de euro

Veniturile e-shop-ului Notino  au ajuns la 384 de milioane de euro
Cifra de afaceri a celui mai mare e-shop de parfumuri și produse cosmetice din Europa, Notino, a crescut anul trecut cu 17% față de 2018. Veniturile e-shop-ului au ajuns la 384 de milio... mai mult

Frumoasa la orice varsta cu noua gama elmiplant Hyaluronic Gold

Să fii femeie nu e ușor în era perfecțiunii, însă să te simți bine în pielea ta și să rămâi frumoasă indiferent de vârstă e mai accesibil ca... mai mult
Începe Kids Land Fest „Back to School” in weekendul 7-8 septembrie
Începe Kids Land Fest „Back to School”: În weekendul 7-8 septembrie, copiii se ...
Bring the Soul: The Movie, documentarul muzical al trupei BTS
Fanii trupei coreene BTS au serioase motive de bucurie pentru că, începând cu 7 au...
Ultima simfonie a lui Mozart: ”Jupiter” dirijata de Olivier Robe la Sala Radio!
Miercuri, 12 iunie (19.00), Orchestra de Cameră Radio propune publicului un frumos ...
Alina Ilioi si-a lansat cartea: „Te iubesc pe nevazute
Alina Ilioi si-a lansat cartea: „Te iubesc pe nevazute"
Joi, 16 iunie, la Readers Cafe, a avut loc lansarea cărții ”Te iubesc pe nevăzute” scrisă de Alina Ilioi, blogger și...

tst
citite 24h
articole
Prin ce insule ne-am plimbat in 2019? Prin ce insule ne-am plimbat in 2019?
Anul trecut a fost pentru noi anul insulelor, si am pasit pe pamanturi...