Rochie de ocazie 11
Sâmbătă, 06 Martie 2010 18:55 | postat de coraly | Vizualizari: 15061
Si o rochie pe care am gasit-o la Ebay. Ma tenteaza f. mult, dar am mari retineri sa comand mai ales o rochie de seara pe internet, poate am eu preconceptii dar experientele din trecut cu lucruri comandate online ma cam tin departe.

Pozele din rubrica lookbook.ro sunt postate de catre userii egirl.ro, care raspund de continutul lor, si nu pot fi preluate de terti sub nicio forma fara acordul echipei egirl.ro.
Votul tau:
Nota 4.33 din 3 voturi.

Caractere disponibile: 500
E-Mail*
Nume

neagu (Joi, 08 Aprilie 2010 18:14)
ce pret are rochita? este superba
nicu (Duminică, 21 Martie 2010 16:22)
frumoasa,eleganta,unica,atragatoare:O,sexy,tipatoare,decoltata
dana (Duminică, 07 Martie 2010 13:21)
rochita e superba....eu una nu as putea sa-mi cumpar o astfel de rochiept ca is mica de inaltime si cred ca si u tocuri de 10 tot m-as impiedica in ea.....ii f frumoasa dar sao cumperi de pe net e cam riscant....daca iti este mare sau mica....sau daca nu iti place um iti sta.....cel mai bine estcand o probezi.....ca ti se imtampla sa o vezi intr-un magazin pe un manechin iar candte imbraci tu cu ea realizezi ca nu iti sta bine cu ea....
starfire666999 (Vineri, 31 Iulie 2009 13:30)
Rochia e exceptionala...dar numai pentru Angelina Jollie, Jennifer Lopez si alte colege de pe-acolo, de peste ocean. Si nu pentru ca noi, romancele nu am fi femei frumoase, doamne fereste, ci pentru ca nu avem bani pentru a accesoriza o astfel de rochie. Diamonds are required for this. Si...e mai complicat!
annabellee (Vineri, 24 Iulie 2009 11:29)
aceasta mi se pare o rochie de oscar sau alta ocazie de gen, foarte pretentioasa. sandalele si design-ul spatelui sunt grozave:)
» sweet_butterfly (Sâmbătă, 25 Iulie 2009 17:53)
Sunt intru totul de acord. E ff frumoasa si culoarea splendida, dar croiala este, poate, cam pretentioasa pentru o nunta... :-?
» coraly (Duminică, 26 Iulie 2009 00:02)
Si pe mine m-a fascinat aceasta rochie dar ca si voi sunt reticenta in a purta asemenea rochie la o nunta, iar pretul e destul de astronomic ~ $600, se executa costum si nu cred ca se merita investitia ptr o seara.

La munte cu copiii: Un weekend cu o casuta si un castel
De Casuta Bunicii am tot auzit, si demult vroiam sa o "testam", dar si sa vizitam satul de deasupra Branului, Simon. Ca in povesti, Casuta Bunicii (sunt de fapt doua, similare, intr-o curte mare) este situata sus, in varful dealului Balaban, cu panorame superbe atat inspre crestele Bucegilor, cat si inspre Piatra Craiului. Casuta e chiar ... mai mult
O fuga la Marea Neagra in extrasezon: Plimbare pe faleza in Eforie Nord
Eforie Nord e una din cele mai aglomerate statiuni in timpul sezonului estival. Desi plaja a fost marita subtantial, aproape ca nu poti vedea nisipul de miile de prosoape si sezlonguri care se bat pentru un loc cat mai aproape de apa marii. Altfel sta insa situatia in extrasezon, cand Eforie este glorios de goala, faleza e pustie, si esti... mai mult
Plimbari prin Insulele Canare: Sus pe vulcanul Teide
De fiecare data cand am ajuns pe Tenerife, am avut un singur gand: sa urcam pe Teide, vulcanul de 3718m care domina insula, si este in fapt cel mai inalt munte din intreaga Spanie. Si de fiecare data am avut ghinion: ba o schimbare de orar al avioanelor nu ne-a mai permis timpul necesar, ba a batut vantul intreaga saptamana si telecabina ... mai mult
Rezolutie 2018: Cum am mers hai hui prin vecini in 2018
Anul acesta ne-am propus sa ajungem cat de des se poate prin . Oricit am vrut, Turcia si Rusia nu s-au legat deloc. Dar pentru Rusia avem planuri consistente pentru anul viitor, si probabil si in Turcia vom ajunge macar o data. Insa in Georgia am poposit timp de 10 zile, pentru un roadtrip superb, in care am mers de la Tbilisi la Batumi, ... mai mult
Calatorii cu copiii: Prin Tulcea, la Satul Pescaresc Traditional
Tulcea, poarta principala de intrare in fascinanta Delta Dunarii, nu este doar atat, ci este un mic oras ce merita cu prisosinta atentia turistului. Primul contact il vei avea cu atmosfera orasului la o plimbare pe faleza lunga, presarata de restaurante si cateva hoteluri. Tot de aici poti lua si diferite excursii de o zi prin Delta, sau ... mai mult
O fuga la Marea Neagra in extrasezon: Plimbare pe Faleza Constanta, de la portul turistic la Cazino
Ne-am inceput ziua cu un mic dejun in una din zonele mele dragi din Constanta, in portul turistic Tomis, unde mai des ajungem seara pentru cina decat pe timpul zilei. Am luat-o apoi alene pe faleza pana la batranul , o cladire de sticla din care poti admira faleza, marea si cazino-ul...Citeste in continuare pe shopaholic.ro Articol oferit... mai mult
tst
citite 24h
articole
15 distractii cu copiii in Hong Kong 15 distractii cu copiii in Hong Kong
Am fost in Shanghai, Singapore, Tokyo sau Bangk"_blank">Bangkok, asa c...
Rezolutie 2019: Anul insulelor Rezolutie 2019: Anul insulelor
Anul trecut am mers hai hui prin vecinii Romaniei. In 2017 am explorat...
Escapada din Bucuresti: Weekend la Gradina Vlahiia Escapada din Bucuresti: Weekend la Gradina Vlahiia
Dupa diferite escapade in apropiere de Bucuresti, precum Vila 23 sau C...
Doua saptamani de aventuri in Vietnam cu copiii Doua saptamani de aventuri in Vietnam cu copiii
Daca 2018 l-am intampinat in Africa de Sud, cu doua saptamani de avent...

CAUTA PE EGIRL
Roadtrip prin Irlanda: Gradina zoologica din Dublin Am aterizat pe aeroportul din Dublin la miezul noptii, asa ca desi in fapt ne doream sa ajungem in alte zone din Irlanda, a 30 tara pentru Ema, prima ... mai mult

Plimbari la munte cu copiii: De la Zarnesti la Plaiul Foii In Zarnesti am ajuns de multe ori, fie pentru . De data aceasta doar am trecut prin micul oras, tinta noastra fiind la cativa kilometri distanta, Plai... mai mult

In cautarea vulcanilor pe insula Faial, arhipelagul Azore La inceput de octombrie am avut o sesiune intensa de island-hopping timp de un weekend destul de lung, prin Azore. Am trecut o zi prin iubita noastra ... mai mult