Nume: DERMOFARM, lotiune antiseptica pentru fata
Producator: Farmec

Forma de prezentare: Solutie hidro-alcoolica ce contine tinctura Thymi 2,0%, extract propilenglicolic de musetel 2,0%, acid salicilic 0,2%, ulei de menta 0,3%. Flacon din polietilena (125 ml e) prevazut cu capac etans si capsula.

Actiune terapeutica: Astringenta datorata prezentei tincturii Thymi, acidului salicilic si mentolului. Antiseptica si antiinflamatoare datorate extractului de musetel.

Indicatii: Lotiunea completeaza Crema antiacneica cu ihtiol-Dermofarm pentru tenuri sensibilizate, congestionate, acneice si preventiv pentru cele grase cu predispozitie la acnee.

Mod de intrebuintare: Se aplica pe tenul proaspat spalat cu un tampon de vata.

Precautii: A nu se lasa la indemana copiilor
Valabilitate: 24 luni.
Cauta informatii despre medicamente
Cautare:

Adele, vintage si delicat
Look-ul saptamanii a fost trimis de ecaterina_virgolici
Christmas Fantasy”  – concert de Craciun prezentat de Corul Academic Radio
Christmas Fantasy” – concert de Craciun prezentat de Corul Academic Radio
Cele mai frumoase și mai cunoscute colinde românești, dar și cântece de Crăciun...
MAZDRUNKA (Luciana Raducanu) lanseaza single-ul „Desen“
Ne-a vrajit cu o versiune originala a celebrei Bohemian Rhapsody – Queen, apoi toat...
BluParty.ro împlinește 13 ani!
BluParty.ro împlinește 13 ani: Care este povestea lor, ce concepte noi aduce relans...
DOLIU în LITERATURA UNIVERSALĂ! Gabriel Garcia Marquez a MURIT!
Scriitorul Gabriel Garcia Márquez, laureatul premiului Nobel pentru literatură pe 1982, a murit, joi...
CRBL îl MITUIEȘTE pe Connect-R la „România Dansează”
Preselecţiile „România Dansează” se apropie de final pentru că duminică, de la 20:30, la Antena 1, e...
Andreea Marin le DEZVĂLUIE fanilor POFTICIOȘI rețeta COZONACULUI și a SARMALELOR de POST
Chiar dacă a revenit la formele care au consacrat-o prin multa voință și restricții alimentare, Andr...
Alina Ilioi si-a lansat cartea: „Te iubesc pe nevazute
Alina Ilioi si-a lansat cartea: „Te iubesc pe nevazute"
Joi, 16 iunie, la Readers Cafe, a avut loc lansarea cărții ”Te iubesc pe nevăzute” scrisă de Alina Ilioi, blogger și...

Plimbari prin Insulele Canare: Sus pe vulcanul Teide
De fiecare data cand am ajuns pe Tenerife, am avut un singur gand: sa urcam pe Teide, vulcanul de 3718m care domina insula, si este in fapt cel mai inalt munte din intreaga Spanie. Si de fiecare data am avut ghinion: ba o schimbare de orar al avioanelor nu ne-a mai permis timpul necesar, ba a batut vantul intreaga saptamana si telecabina ... mai mult
Rezolutie 2018: Cum am mers hai hui prin vecini in 2018
Anul acesta ne-am propus sa ajungem cat de des se poate prin . Oricit am vrut, Turcia si Rusia nu s-au legat deloc. Dar pentru Rusia avem planuri consistente pentru anul viitor, si probabil si in Turcia vom ajunge macar o data. Insa in Georgia am poposit timp de 10 zile, pentru un roadtrip superb, in care am mers de la Tbilisi la Batumi, ... mai mult
Calatorii cu copiii: Prin Tulcea, la Satul Pescaresc Traditional
Tulcea, poarta principala de intrare in fascinanta Delta Dunarii, nu este doar atat, ci este un mic oras ce merita cu prisosinta atentia turistului. Primul contact il vei avea cu atmosfera orasului la o plimbare pe faleza lunga, presarata de restaurante si cateva hoteluri. Tot de aici poti lua si diferite excursii de o zi prin Delta, sau ... mai mult
O fuga la Marea Neagra in extrasezon: Plimbare pe Faleza Constanta, de la portul turistic la Cazino
Ne-am inceput ziua cu un mic dejun in una din zonele mele dragi din Constanta, in portul turistic Tomis, unde mai des ajungem seara pentru cina decat pe timpul zilei. Am luat-o apoi alene pe faleza pana la batranul , o cladire de sticla din care poti admira faleza, marea si cazino-ul...Citeste in continuare pe shopaholic.ro Articol oferit... mai mult
Weekend italian: Plimbari prin Merano
La 25 de km aproximativ de Bolzano si stancosii Dolomiti, se afla un adevarat paradis pentru amatorii de plimbari: Merano. Iarna statiune de ski cu numeroase partii, vara muntii din Merano te asteapta cu trasee de hike fara numar, in timp ce oraselul iti ofera si el numeroase posibilitati de plimbare. Orasul Bolzano este la aproximativ 20... mai mult
Weekend de balaceala si plimbari cu copiii la Oradea
Anul trecut am fost in weekendul de dupa Mos Nicolae in nordul Romaniei, la Iasi, iar anul acesta am ales tot nordul, dar opus, inspre vestul Romaniei, la Oradea. Demult vroiam sa vedem frumosul oras plin de palate Art Nouveau, si nu ne-a dezamagit. , specii de apa calda originare din America de Sud. Am incheiat balaceala pe intu...Citest... mai mult
tst
citite 24h
articole
Cum a fost cu copiii in Disneyland Hong Kong Cum a fost cu copiii in Disneyland Hong Kong
In Shanghai si Tokyo am ajuns fara copii, asa ca nu am luat in calcul ...
Rezolutie 2019: Anul insulelor Rezolutie 2019: Anul insulelor
Anul trecut am mers hai hui prin vecinii Romaniei. In 2017 am explorat...
Plimbari prin Insulele Canare: Balaceala la Lago Martianez Plimbari prin Insulele Canare: Balaceala la Lago Martianez
Cum de data aceasta Tenerife a fost doar o escala de o zi si o noapte ...
La munte cu copiii: Un weekend cu o casuta si un castel La munte cu copiii: Un weekend cu o casuta si un castel
De Casuta Bunicii am tot auzit, si demult vroiam sa o "testam", dar si...

CAUTA PE EGIRL
In cautarea vulcanilor pe insula Faial, arhipelagul Azore La inceput de octombrie am avut o sesiune intensa de island-hopping timp de un weekend destul de lung, prin Azore. Am trecut o zi prin iubita noastra ... mai mult

6 experiente neobisnuite pe insula Pico, in arhipelagul Azores Posibil cea mai frumoasa destinatie de anul trecut a fost saptamana petrecuta cu copiii de 1 iunie in arhipelagul Azore, pe insula cea mai mare, Sao M... mai mult

15 distractii cu copiii in Hong Kong Am fost in Shanghai, Singapore, Tokyo sau Bangk"_blank">Bangkok, asa ca era timpul sa mai facem cunostinta cu inca o metropola asiatica: Hong Kong. Da... mai mult