Nume: SANA-SOL 500 ml, fara zahar

Vitamina E 10,0 mgVitamina B12 2,5 mcg
Vitamina B1 1,1 mgAcid pantotenic 4,0 mg
Vitamina B2 1,2 mgVitamina C 60,0 mg
10 ml confera aprox. 85 KJ (20kcal) si contin: 0 g proteine, 0 g grasimi si 4,7 g carbohidrati.
Dozare: 10 ml (2 lingurite) pe zi, dupa varsta de 6 saptamani, ca o metoda de siguranta impotriva deficientei de vitamine.
Ingrediente: indulcitor (sorbitol), apa, arome (extract de malt, concentrat de portocale, ulei de portocale, extract de Rose Hip), acid ascorbic, aglutinanti (E 406,E 410,E 412), acid citric, conservant (E 211), dl-alfa-tocoferilacetat, dl-pantenol, lactoza, emulgator (lecitina), riboflavina, clorhidrat de piridoxina, mononitrat de tiamina, retinilpalmitat, ulei de arahide, colecalciferol, cianocobalamina.

Recomandari: Recipient fragil. A nu se lasa la indemana copiilor.

Conditii de pastrare: Recipientul deschis se va pastra la rece.
Cauta informatii despre medicamente
Cautare:

Adele, vintage si delicat
Look-ul saptamanii a fost trimis de ecaterina_virgolici
Descopera farmecul Centrul Vechi la Concorde Old Bucharest Hotel
Concorde Old Bucharest Hotel este locatia in care farmecul Centrului Vechi se imbina ...
Christmas Fantasy”  – concert de Craciun prezentat de Corul Academic Radio
Christmas Fantasy” – concert de Craciun prezentat de Corul Academic Radio
Cele mai frumoase și mai cunoscute colinde românești, dar și cântece de Crăciun...
MAZDRUNKA (Luciana Raducanu) lanseaza single-ul „Desen“
Ne-a vrajit cu o versiune originala a celebrei Bohemian Rhapsody – Queen, apoi toat...
DOLIU în LITERATURA UNIVERSALĂ! Gabriel Garcia Marquez a MURIT!
Scriitorul Gabriel Garcia Márquez, laureatul premiului Nobel pentru literatură pe 1982, a murit, joi...
CRBL îl MITUIEȘTE pe Connect-R la „România Dansează”
Preselecţiile „România Dansează” se apropie de final pentru că duminică, de la 20:30, la Antena 1, e...
Andreea Marin le DEZVĂLUIE fanilor POFTICIOȘI rețeta COZONACULUI și a SARMALELOR de POST
Chiar dacă a revenit la formele care au consacrat-o prin multa voință și restricții alimentare, Andr...
Alina Ilioi si-a lansat cartea: „Te iubesc pe nevazute
Alina Ilioi si-a lansat cartea: „Te iubesc pe nevazute"
Joi, 16 iunie, la Readers Cafe, a avut loc lansarea cărții ”Te iubesc pe nevăzute” scrisă de Alina Ilioi, blogger și...

In cautarea vulcanilor pe insula Faial, arhipelagul Azore
La inceput de octombrie am avut o sesiune intensa de island-hopping timp de un weekend destul de lung, prin Azore. Am trecut o zi prin iubita noastra e locul pe care l-am pastrat pentru o ultima vizita pe Faia. Separate de o coama arsa vulcanica, vezi de-o parte Porto Pim si de cealalta Horta si a sa marina. Cu articolul despre Faial inch... mai mult
6 experiente neobisnuite pe insula Pico, in arhipelagul Azores
Posibil cea mai frumoasa destinatie de anul trecut a fost saptamana petrecuta cu copiii de 1 iunie in arhipelagul Azore, pe insula cea mai mare, Sao Miguel. Dar cu Azorele au nici mai mult nici mai putin de 9 insule (si cateva alte insulite mici-mici) nu puteam sa nu revenim! De data aceasta am revenit intr-un long weekend de island hoppi... mai mult
15 distractii cu copiii in Hong Kong
Am fost in Shanghai, Singapore, Tokyo sau Bangk"_blank">Bangkok, asa ca era timpul sa mai facem cunostinta cu inca o metropola asiatica: Hong Kong. Daca cand zici Singapore te gandesti intai la Marina Bay cu Marina Bay Sands pe fundal, iar cand iti amintesti de Bangkok iti rasar in minte imagini cu fantasticele sale temple colorate, cred ... mai mult
Lebede gratioase, o moschee veche si un far: Plimbare in extrasezon prin Mangalia
Mangalia, cel mai sudic oras din Dobrogea, este de multe ori trecuta in goana, in drum spre boemele Vama Veche sau 2 Mai, ori inspre trecerea granitei la bulgari. Dar, cum am descoperit noi intr-o plimbare de dupa amiaza off-season, Mangalia are multe de oferit turistului dornic de explorari. Principalul obiectiv turistic este cu sigurant... mai mult
Cum a fost cu copiii in Disneyland Hong Kong
In Shanghai si Tokyo am ajuns fara copii, asa ca nu am luat in calcul o vizita la Disneyland. Insa in Hong Kong fiind cu copiii, a fost o prioritate sa il includ in planul nostru. Deoarece am fost de cateva la Disneyland-ul european din Paris, ma gandeam ca posibil cam stiu la ce sa ne asteptam la cel din Hong Kong. Ce nu ma asteptam insa... mai mult
Rezolutie 2019: Anul insulelor
Anul trecut am mers hai hui prin vecinii Romaniei. In 2017 am explorat prin Asia. Si iata ca anul acesta, cum ne-am petrecut Revelionul pe plaja (desi nu pe insula, in Vietnam), si cateva zile mai incolo vizitam insulele ce compun Hong Kong si Macao, nu puteam altfel decat sa intram in . Asa ca anul acesta ne propunem sa gustam din plin v... mai mult
tst
citite 24h
articole
Redescopera Romania: Weekend la Galati Redescopera Romania: Weekend la Galati
In weekendul de Martisor se anunta soare in sudul Romaniei, dar vreme ...
Prin muntii Elvetiei: On Her Majesty's Secret Service pe varful Schilthorn, pe urmele lui 007 Prin muntii Elvetiei: On Her Majesty's Secret Service pe varful Schilthorn, pe urmele lui 007
Pe cand producatorii cautau locatia perfecta pentru filmarile adaptare...
Plimbari la munte cu copiii: De la Zarnesti la Plaiul Foii Plimbari la munte cu copiii: De la Zarnesti la Plaiul Foii
In Zarnesti am ajuns de multe ori, fie pentru . De data aceasta doar a...
15 distractii cu copiii in Hong Kong 15 distractii cu copiii in Hong Kong
Am fost in Shanghai, Singapore, Tokyo sau Bangk"_blank">Bangkok, asa c...

CAUTA PE EGIRL
Plimbari prin Insulele Canare: Pe urmele lui Cesar Manrique in Lanzarote Dupa Tenerife si La Palma, urma sa ne aventuram in explorarea celei de-a treia insula canariota. Si cam credeam ca stim la ce sa ne asteptam: niste vu... mai mult

Plimbari pe Insulele Canare: Aventuri pe Lanzarote, printre vulcani si mare Lanzarote, cea mai arida din Canare, este casa a zeci de vulcani. Ne-a amintit din plin de Islanda, o Islanda insa cu o permanenta clima calduta si pr... mai mult

O noapte intr-o fabrica de bere: B2 Hotel din Zurich, un hotel tare cool Cum a fost sa dormim o noapte intr-o fosta fabrica de bere? A fost cu multa balaceala, fix asa a fost. Asta pentru ca fosta berarie Hürlimann nu a fo... mai mult