MODA |

Revine in forta moda pantofilor cu siluete mai drepte, mai rigide. Cam ca la sfarsitul anilor 90 asa. Dar de data aceasta cu toc transparent. Sandalele de mai jos sunt de la Zara, si imi fac mult cu ochiul. ...Citeste in continuare pe shopaholic.ro Articol oferit de Citeste mai multe Articole pe shopaholic.ro... mai mult

Ruse este destinatia noastra preferata pe Dunare la vecinii nostri bulgari, am fost de multe ori pana acum (de doua ori doar vara trecuta, ultima oara gravida in luna a 9-a cu Ema, cu doua saptamani inainte sa nasc), si planuim sa revenim, mai sunt lucruri de vizitat in acea zona. Dar vara aceasta am zis sa mai experimentam si alt loc, si am ajuns intr-un weekend de iulie in Silistra. Daca la Ruse ajungi traversind Dunarea pe ... mai mult

Brasovul este un oras cu traditie in constructia de aeronave, asa ca aproape de centru a fost construit un loc de joaca unic in Romania, in colaborare cu Aerotec, firma care produce milioane de componente aviatice aici. Elementul central al locului de joaca este un avion de tip Airbus care are o lungime de 18 metri, iar în parc mai este amenajată şi o rachetă şi un turn de control. Avionul este prevazu... mai mult

Anul acesta se anunta plin de nunti si botezuri. Asa ca am inceput sa ma uit la rochii, dupa o pauza de cativa ani de astfel de evenimente. Si am revenit spre unul din preferatii mei, de pe...Citeste in continuare pe shopaholic.ro Articol oferit de Citeste mai multe Articole pe shopaholic.ro... mai mult
Adele, vintage si delicat
Look-ul saptamanii a fost trimis de ecaterina_virgolici
Marele Zid
Daca ai asteptari mari de la acest film, din punctul de vedere al scenariului, sfatul...
Inainte sa te cunosc
“You only get one life. It's actually your duty to live it as fully as possible...
Legenda lui Tarzan
Nu exista o persoana care sa nu fi citit o poveste despre Tarzan, care sa nu fi vazut...
DOLIU în LITERATURA UNIVERSALĂ! Gabriel Garcia Marquez a MURIT!
Scriitorul Gabriel Garcia Márquez, laureatul premiului Nobel pentru literatură pe 1982, a murit, joi...
CRBL îl MITUIEȘTE pe Connect-R la „România Dansează”
Preselecţiile „România Dansează” se apropie de final pentru că duminică, de la 20:30, la Antena 1, e...
Andreea Marin le DEZVĂLUIE fanilor POFTICIOȘI rețeta COZONACULUI și a SARMALELOR de POST
Chiar dacă a revenit la formele care au consacrat-o prin multa voință și restricții alimentare, Andr...
Alina Ilioi si-a lansat cartea: „Te iubesc pe nevazute
Alina Ilioi si-a lansat cartea: „Te iubesc pe nevazute"
Joi, 16 iunie, la Readers Cafe, a avut loc lansarea cărții ”Te iubesc pe nevăzute” scrisă de Alina Ilioi, blogger și...

Pantofii saptamanii: Cu pepeni din paiete
De cateva sezoane bune nu mi-au mai placut atatea perechi de pantofi de la Zara ca in aceste zile. Prima pereche care mi-a facut cu ochiul: sandalele acestea aurii, cu pepeni rosii din paiete atasati in fata. Cute and funny, buni...Citeste in continuare pe shopaholic.ro Articol oferit de Citeste mai multe Articole pe shopaholic.ro... mai mult
Dupa o saptamana minunata in Insulele Feroe, am revenit la viata urbana via unul din cele mai frumoase orase vizitate de mine: Copenhaga. Dar cum am stat doua nopti, si in Copenhaga mai fusesem deja de 2 ori (o data pentru Eurovision, in doi, si o data cu Lucas - si Ema in burtica - intr-un >roadtrip prin Danemarca) ne-am plimbat doar sea... mai mult
Cel mai frumos hike: 22 km dus si intors pana la Trolltunga
Trolltunga este una din cele mai spectaculoase stanci din Norvegia. Lunguiata, si asezata la 700m deasupra lacului Ringedalsvatnet, ofera niste privelisti fenomenale cu adevarat. Dar frumusetea aceasta vine dupa 11km de hike destul de dificil, in special primii 1.5km care sunt de urcat constant, la sfarsitul carora iti dai seama ca mai ai... mai mult
Amintiri din vara: Prima experienta in familie la cort
La inceput de august am mers cu copiii intr-o aventura mai deosebita, in premiera la noi in familie. Am plecat pentru un weekend la cort, dar nu orice fel de cort, ci unul foarte dragut, dotat inauntru cu sobita si paturi pentru toata lumea, experienta purtind numele de glamping. Singurul resort de glamping de la noi din Romania este Ursa... mai mult
Amintiri din vara: Pe plaja la Mamaia
Sunt grade cu multe minus afara, si zapada ne vine pana la genunchi. Asa ca imi amintesc de zile cu multe grade pe plus, si apa marii la picioare. createSummaryAn...Citeste in continuare pe shopaholic.ro Articol oferit de Citeste mai multe Articole pe shopaholic.ro... mai mult
2016 (calator) in review
2016 a fost un an dinamic pentru noi. Dinamic atat prin faptul ca am calatorit mult, dar si prin schimbarile constante la care a trebuit sa ne adaptam. Ema s-a alaturat familiei noastre in 2015, dar 2016 a fost anul in care si-a conturat personalitatea, si am invatat (cu totii) cu adevarat ce inseamna viata in familia noastra de 4. Poate ... mai mult
Travel in doi: Un weekend relaxant prin Toscana
Inca de cand ne plimbasem prin primavara cu copiii printre dealurile Toscanei si prin orasele medievale extrem de sarmante, am stiut ca o sa vreau sa revenim si in doi, mi se parea un loc super relaxant si romantic, asezonat cu mult vin, mancare delicioasa si balaceli in ape termale. Si parerea mi-a fost confirmata cu prisosinta la sfarsi... mai mult
Travel in doi: Explorind Insulele Feroe
De insulele Feroe am auzit primele dati la campionate europeene sau mondiale de fotbal. Erau descrise ca niste insule foarte mici, foarte indepartate, cu foarte putini oameni (si care ocazional insa reuseau sa ne bata sau remizeze, spre marele soc al tuturor suporterilor romani). Ei bine, se pare ca in Feroe fotbalul este o adevarata reli... mai mult
tst
citite 24h
articole
Pantofii saptamanii: Cu tocul la vedere Pantofii saptamanii: Cu tocul la vedere
Revine in forta moda pantofilor cu siluete mai drepte, mai rigide. Cam...
Travel with kids: 5 distractii pentru copii in Brasov Travel with kids: 5 distractii pentru copii in Brasov
Brasovul este un oras cu traditie in constructia de aeronave, asa ca a...
Plimbari in doi in jurul Copenhagai: Castelele Frederiksborg si Kronborg si Muzeul Louisiana Plimbari in doi in jurul Copenhagai: Castelele Frederiksborg si Kronborg si Muzeul Louisiana
Dupa o saptamana minunata in Insulele Feroe, am revenit la viata urban...
Amintiri din vara: Prima experienta in familie la cort Amintiri din vara: Prima experienta in familie la cort
La inceput de august am mers cu copiii intr-o aventura mai deosebita, ...

Intra pe forum
Trimite si tu o felicitare !
CAUTA PE EGIRL
Pantofii saptamanii: Cu tocul la vedere Revine in forta moda pantofilor cu siluete mai drepte, mai rigide. Cam ca la sfarsitul anilor 90 asa. Dar de data aceasta cu toc transparent. Sandalel... mai mult

Amintiri din vara: Weekend pe Dunare la Silistra Ruse este destinatia noastra preferata pe Dunare la vecinii nostri bulgari, am fost de multe ori pana acum (de doua ori doar vara trecuta, ultima oara... mai mult

Travel with kids: 5 distractii pentru copii in Brasov Brasovul este un oras cu traditie in constructia de aeronave, asa ca aproape de centru a fost construit un loc de joaca unic in Romania, in colaborare... mai mult