shopaholic.ro
Plimbari in doi in jurul Copenhagai: Castelele Frederiksborg si Kronborg si Muzeul LouisianaDupa o saptamana minunata in Insulele Feroe, am revenit la viata urbana via unul din cele mai frumoase orase vizitate de mine: Copenhaga. Dar cum am stat doua nopti, si in Copenhaga mai fusesem deja de 2 ori (o data pentru Eurovision, in doi, si o data cu Lucas - si Ema in burtica - intr-un >roadtrip prin Danemarca) ne-am plimbat doar seara prin capitala daneza, si ziua full de aici ne-am rezervat-o unor vizite in jurul orasului.

Ne-am inceput ziua explorind magnificul castel Frederiksborg si ale sale gradini minunate. A fost construit in secolul 17, ca resedinta regala, si este cea mai mare cladire Renaissance din Scandinavia. Este situat pe 3 insulite inconjurate de un lac, si are alaturi niste superbe gradini in stil baroc, cand am fost noi pline de flori.

Ne-am continuat plimbarea in orasul Helsingor, situat in cel mai ingust punct al stramtorii Øresund, fasia de apa dintre Danemarca si Suedia. Aici ne-am luat pranzul in port, cu vedere la Suedia si la feriboatele care fac la 15 minute legatura intre cele doua tari, si apoi am continuat cu o vizita la castelul Kronborg, facut celebru de Shakespeare in Hamlet si adaugat pe lista UNESCO in...Citeste in continuare pe shopaholic.ro

Articol oferit de Citeste mai multe Articole pe shopaholic.ro

Votul tau:
Autor: shopaholic.ro | Publicat: 25.01.2017 | Articol citit de 3912 de ori.
Adauga comentariul tau RSS Comentarii articol: Plimbari in doi in jurul Copenhagai: Castelele Frederiksborg si Kronborg si Muzeul Louisiana
Caractere disponibile: 500
E-Mail*
Nume

Daca ti-a placut articolul Plimbari in doi in jurul Copenhagai: Castelele Frederiksborg si Kronborg si Muzeul Louisiana, aboneaza-te la RSS-ul de Moda :: Fashion moments pentru a fi notificat cand mai apar articole asemanatoare sau aboneaza-te la newsletter-ul egirl.ro cu toate noutatile aparute pe site.

Am avut-o in cos, eram convinsa ca va fi a mea. Dar cineva a avut degetele mai rapide online ca mine, si fix cand sa dau "Buy" a disparut. Si de atunci pandesc zilnic, poate reapare, rucsacelul inflor... mai mult

Suntem probabil a 6-a oara in UAE si a 5-a in Dubai, dar, in ciuda renumelui sau de destinatie lipsita de valori culturale si substanta, noua tot ni se pare un stop dragut, mai ales pentru copii. De d... mai mult

Dintre toate tarile prin care am fost pana acum (peste 60), Japonia probabil este cea mai ciudata. Dar o spun in cel mai nerautacios si dornic sa mai revenim si alta data mod posibil! Si in iulie, in ... mai mult

Pacalesc putin anotimpul de afara si va prezint o pereche de sandale, dar cu inaltime de cizme. Si atat de delicate! (de la Gianvitto Rossi, disponibile pe outnet.com). createSum...Citeste in continua... mai mult

In ton cu Halloween, azi o geanta cu urechi de liliac si coada pufoasa. De la H&M. createSummaryAndThumb("summary8454874254266402906...Citeste in continuare pe shopaholic.ro Articol oferit de Citeste ... mai mult

Mi-a placut tare mult aceasta bluza supradimensionata, cu slogan, in nuante de roz si verde (combinatia mea preferata dintotdeauna), de la H&M. crea...Citeste in continuare pe shopaholic.ro Articol of... mai mult
Adele, vintage si delicat
Look-ul saptamanii a fost trimis de ecaterina_virgolici
Vine vara, bine imi pare, la Divertiland e sarbatoare! #Concurs!
Nu in fiecare weekend avem timp sa mergem la mare, si nici programul nu e intotdeauna...
Lansare "Prin cenusa de visuri"
Oana Arion si Editura Librex Publishing au deosebita placere de a va anunta lansarea...
Un eveniment frumos merita amintiri de inramat!
Orice eveniment din viata noastra, merita imortalizat. Fie ca vorbim de nunta unui pr...
DOLIU în LITERATURA UNIVERSALĂ! Gabriel Garcia Marquez a MURIT!
Scriitorul Gabriel Garcia Márquez, laureatul premiului Nobel pentru literatură pe 1982, a murit, joi...
CRBL îl MITUIEȘTE pe Connect-R la „România Dansează”
Preselecţiile „România Dansează” se apropie de final pentru că duminică, de la 20:30, la Antena 1, e...
Andreea Marin le DEZVĂLUIE fanilor POFTICIOȘI rețeta COZONACULUI și a SARMALELOR de POST
Chiar dacă a revenit la formele care au consacrat-o prin multa voință și restricții alimentare, Andr...
Alina Ilioi si-a lansat cartea: „Te iubesc pe nevazute
Alina Ilioi si-a lansat cartea: „Te iubesc pe nevazute"
Joi, 16 iunie, la Readers Cafe, a avut loc lansarea cărții ”Te iubesc pe nevăzute” scrisă de Alina Ilioi, blogger și...

tst
citite 24h
articole
Geanta saptamanii: The one that got away Geanta saptamanii: The one that got away
Am avut-o in cos, eram convinsa ca va fi a mea. Dar cineva a avut dege...
Vacanta de toamna la caldura: Doua zile in Dubai Vacanta de toamna la caldura: Doua zile in Dubai
Suntem probabil a 6-a oara in UAE si a 5-a in Dubai, dar, in ciuda ren...
Love: Bluza roz & verde Love: Bluza roz & verde
Mi-a placut tare mult aceasta bluza supradimensionata, cu slogan, in n...
La pas prin Bucuresti: Prin pasajele La pas prin Bucuresti: Prin pasajele "secrete" din centrul orasului
Una din distractiile mele cu copiii in aceasta vara a fost sa luam la ...

CAUTA PE EGIRL
Geanta saptamanii: The one that got away Am avut-o in cos, eram convinsa ca va fi a mea. Dar cineva a avut degetele mai rapide online ca mine, si fix cand sa dau "Buy" a disparut. Si de atunc... mai mult

Vacanta de toamna la caldura: Doua zile in Dubai Suntem probabil a 6-a oara in UAE si a 5-a in Dubai, dar, in ciuda renumelui sau de destinatie lipsita de valori culturale si substanta, noua tot ni s... mai mult

Cu copiii o zi in Sibiu Sigur, nu suntem la prima vizita in Sibiu. Dar nici nu am ramas fara lucruri de facut in frumosul oras transilvanean. Ne-am inceput vizita pe . Fusese... mai mult