shopaholic.ro
Plimbari prin sudul Italiei: Balaceala in Giovinazzo
Plimbari prin sudul Italiei: Balaceala in GiovinazzoGiovinazzo este un oras mic la nord de Bari, la 15km de Aeroportul International al regiunii Puglia. Si cu cateva ore la dispozitie ramase din weekendul nostru lung in zig zag prin sudul Italiei, inainte de a ne imbarca inapoi acasa, a fost cea mai buna decizie cand am remarcat acest mic orasel cu vreo 20 000 de locuitori pe coasta, pe harta navigatiei.

Exceptind portul micut, Giovinazzo are practic o plaja nesfarsita, cu apa mica de inaltime, perfecta pentru copii, chit ca intrarea este de pe stanci. Insa niste stanci plate, uneori acoperite de un muschi marin moale si pufos, o placere sa calci pe el.

Intai am poposit in centrul orasului, la plaja de acolo, plina de localnici care se bucurau la o balaceala de razele de soare mai blande la sfarsitul zilei. Am topait printre stancile plate, si ne-am balacit in apa turcoaz, cu vedere la zidurile de aparare albe ale orasului si la geamurile aproape toate verzi ale caselor din port.

Dar cum urma i...Citeste in continuare pe shopaholic.ro

Articol oferit de Citeste mai multe Articole pe shopaholic.ro

Votul tau:
Autor: shopaholic.ro | Publicat: 26.09.2018 | Articol citit de 5262 de ori.
RSS Comentarii articol: Plimbari prin sudul Italiei: Balaceala in Giovinazzo
Daca ti-a placut articolul Plimbari prin sudul Italiei: Balaceala in Giovinazzo, aboneaza-te la RSS-ul de Moda :: Fashion moments pentru a fi notificat cand mai apar articole asemanatoare sau aboneaza-te la newsletter-ul egirl.ro cu toate noutatile aparute pe site.

Anul trecut am fost in weekendul de dupa Mos Nicolae in nordul Romaniei, la Iasi, iar anul acesta am ales tot nordul, dar opus, inspre vestul Romaniei, la Oradea. Demult vroiam sa vedem frumosul oras ... mai mult

Sa continuam ca in 2016 si 2017. Si sa vedem cat de calator a fost 2018... 2018 a fost, cum altfel, un an activ. Amândoi copiii sunt deja mari ca varsta, si mari calatori in general, si am profit... mai mult

De cand am scris articolul de fata si pana acum, Brasov-ul s-a imbogatit cu un nou loc de joaca, pe langa Zao Planet, chiar si mai mare. Pe numele sau Superland, functioneaza dupa un altfel de princip... mai mult

Anul trecut am ajuns in Elvetia iarna, in Arosa, insa la ski, in februarie, pe cand pietele de Craciun erau demult inchis. Dara iata ca am recuperat anul acesta, cand 1 decembrie ne-a gasit pe malul l... mai mult

"Wow mami, e un castel de printese" a zis Ema, emotionata toata, cand masina a intrat pe podul de piatra ce leaga Ashford Castle de restul domeniului sau. Si fix castel de printese este, oriunde te-ai... mai mult

Unde oare sa mergem, nu foarte departe, intr-un weekend de toamna prin Romania? Ei, am gasit rapid raspunsul: sa exploram imprejurimile orasului Campulung Muscel, poarta de intrare argeseana inspre mu... mai mult
Christmas Fantasy”  – concert de Craciun prezentat de Corul Academic Radio
Christmas Fantasy” – concert de Craciun prezentat de Corul Academic Radio
Cele mai frumoase și mai cunoscute colinde românești, dar și cântece de Crăciun...
MAZDRUNKA (Luciana Raducanu) lanseaza single-ul „Desen“
Ne-a vrajit cu o versiune originala a celebrei Bohemian Rhapsody – Queen, apoi toat...
BluParty.ro împlinește 13 ani!
BluParty.ro împlinește 13 ani: Care este povestea lor, ce concepte noi aduce relans...
Alina Ilioi si-a lansat cartea: „Te iubesc pe nevazute
Alina Ilioi si-a lansat cartea: „Te iubesc pe nevazute"
Joi, 16 iunie, la Readers Cafe, a avut loc lansarea cărții ”Te iubesc pe nevăzute” scrisă de Alina Ilioi, blogger și...

tst
citite 24h
articole
Roadtrip prin Irlanda: Un castel desprins direct din povesti, Ashford Castle Roadtrip prin Irlanda: Un castel desprins direct din povesti, Ashford Castle
"Wow mami, e un castel de printese" a zis Ema, emotionata toata, cand ...
La pas prin Bucuresti: In vizita la Zdreanta La pas prin Bucuresti: In vizita la Zdreanta
Ce copil nu a citit, recitat si nu s-a amuzat oare de Zdreanta, cel cu...
Weekend activ in Dolomiti: Plimbari prin Val di Funes si Alpe di Siusi Weekend activ in Dolomiti: Plimbari prin Val di Funes si Alpe di Siusi
a fost a doua noastra destinatie cu varfuri stancoase din acest weeken...
Amintiri din vara: La plaja si soare Amintiri din vara: La plaja si soare
E momentul acela din an cand imi e dor de mers la plaja. Si de balacea...

CAUTA PE EGIRL
Weekend de balaceala si plimbari cu copiii la Oradea Anul trecut am fost in weekendul de dupa Mos Nicolae in nordul Romaniei, la Iasi, iar anul acesta am ales tot nordul, dar opus, inspre vestul Romaniei... mai mult

2018 (calator) in review Sa continuam ca in 2016 si 2017. Si sa vedem cat de calator a fost 2018... 2018 a fost, cum altfel, un an activ. Amândoi copiii sunt deja mari ca var... mai mult

La Piata de Craciun pe malul lacului: Montreux, Elvetia Anul trecut am ajuns in Elvetia iarna, in Arosa, insa la ski, in februarie, pe cand pietele de Craciun erau demult inchis. Dara iata ca am recuperat a... mai mult