shopaholic.ro
Travel with kids: O saptamana in insula Sao Miguel din arhipelagul Azores
Travel with kids: O saptamana in insula Sao Miguel din arhipelagul AzoresS-a incheiat 2017, si posibil cea mai frumoasa destinatie de anul acesta a fost Sao Miguel, insula cea mai mare (si capitala) arhipelagului Azores, regiune autonoma a Portugaliei. Am fost in Azores intr-o vacanta prelungita de 1 iunie, cu copiii, si am prins o vreme perfecta de explorat intreaga insula.

Ne-am impartit cele 6 zile in Azore in 3 directii, dar am pastrat o singura insula (nu ca ni s-ar fi parut singura interesanta, din cele 9 cate are arhipelagul, ci din contra, pentru ca ni s-a parut cu prea multe lucruri de neretat, asa ca nu am avut cum sa inghesuim inca una in putinul timp avut la dispozitie.

Deja ma chinui cum sa planuiesc o noua vizita in Azores in 2018, pe alte insule insa de data aceasta...). Am stat 2 zile pe coasta, 2 zile in Furnas, un orasel in mijloc de vulcan, si 2 zile in capitala Ponta Delgada. Cu greu m-as putea decide unde si ce a fost mai frumos!

Am sosit seara tarziu in Azore, dupa un zbor cu intarziere de vreo 2 ore, asa ca la inceput nu am vazut nimic pe drumul inspre hotel. Totul parea intunecat si nu a fost ceva sa ne impresioneze. Insa insula mirosea intr-un fel aparte, o combinatie de apa de mare sarata cu cele mai dulci flori, unul din...Citeste in continuare pe shopaholic.ro

Articol oferit de Citeste mai multe Articole pe shopaholic.ro

Votul tau:
Autor: shopaholic.ro | Publicat: 10.01.2018 | Articol citit de 5314 de ori.
Adauga comentariul tau RSS Comentarii articol: Travel with kids: O saptamana in insula Sao Miguel din arhipelagul Azores
Caractere disponibile: 500
E-Mail*
Nume

Daca ti-a placut articolul Travel with kids: O saptamana in insula Sao Miguel din arhipelagul Azores, aboneaza-te la RSS-ul de Moda :: Fashion moments pentru a fi notificat cand mai apar articole asemanatoare sau aboneaza-te la newsletter-ul egirl.ro cu toate noutatile aparute pe site.

Cu greu m-am convins sa public aceste poze... Asta pentru ca Tuzla are probabil singura plaja (aproape) virgina de la Marea Neagra de la noi. O fasia lunga de nisip se continua cu o mare turcoaz, cum ... mai mult

Am ajuns, via un scurt zbor intern din Auckland, seara in sudul insulei de nord, in Wellington, asa ca nu am putut sa imi fac vreo impresie la prima vedere. Fiind trecut de ora 10 seara, cam totul era... mai mult

Cu ocazia unui weekend la Cluj, pentru a participa cu mic, cu mare, la diferite curse in cadrul Maratonului International Wizz de la Cluj, am dat o fuga pana in judetul vecin, Salaj, pentru a ii lua p... mai mult

Am avut un weekend plin prin Republica Moldova in primavara anului trecut, pe la fascinantele crame subterane, prin nordul tarii la Soroca, o fuga in Transnistria care in functie de natia celui pe car... mai mult

O zi din excursia noastra de o saptamana prin insula de nord din Noua Zeelanda a fost atribuita unui hike de 19.5km (distanta care nu ne speria dupa ce acum cativa ani am parcurs cei 22km dus intors p... mai mult

Un weekend de primavara in Republica Moldova ne-a dus intai pe la celebrele crame subterane Milestii Mici si Cricova, apoi pe la controversata Transnistrie, la capitolul experiente de calatorit extrem... mai mult
Adele, vintage si delicat
Look-ul saptamanii a fost trimis de ecaterina_virgolici
Târgul de cadouri “Crăciun cu Tradiție”
Învie Tradiția, magazinul online care susține artizanii români și meșteșuguril...
Miercurea Mintilor Creative
Pe 29 noiembrie, în deschiderea sezonului de cumpărături de Sărbători, UniCredit...
Vine vara, bine imi pare, la Divertiland e sarbatoare! #Concurs!
Nu in fiecare weekend avem timp sa mergem la mare, si nici programul nu e intotdeauna...
DOLIU în LITERATURA UNIVERSALĂ! Gabriel Garcia Marquez a MURIT!
Scriitorul Gabriel Garcia Márquez, laureatul premiului Nobel pentru literatură pe 1982, a murit, joi...
CRBL îl MITUIEȘTE pe Connect-R la „România Dansează”
Preselecţiile „România Dansează” se apropie de final pentru că duminică, de la 20:30, la Antena 1, e...
Andreea Marin le DEZVĂLUIE fanilor POFTICIOȘI rețeta COZONACULUI și a SARMALELOR de POST
Chiar dacă a revenit la formele care au consacrat-o prin multa voință și restricții alimentare, Andr...
Alina Ilioi si-a lansat cartea: „Te iubesc pe nevazute
Alina Ilioi si-a lansat cartea: „Te iubesc pe nevazute"
Joi, 16 iunie, la Readers Cafe, a avut loc lansarea cărții ”Te iubesc pe nevăzute” scrisă de Alina Ilioi, blogger și...

tst
citite 24h
articole
Amintiri din vara: La plaja in Tuzla Amintiri din vara: La plaja in Tuzla
Cu greu m-am convins sa public aceste poze... Asta pentru ca Tuzla are...
Excursie prin Noua Zeelanda: Wellington, capitala cocheta Excursie prin Noua Zeelanda: Wellington, capitala cocheta
Am ajuns, via un scurt zbor intern din Auckland, seara in sudul insule...
Prin Republica Moldova: Plimbari la Orheiul Vechi Prin Republica Moldova: Plimbari la Orheiul Vechi
Am avut un weekend plin prin Republica Moldova in primavara anului tre...
La ski in Elvetia: Weekend in Arosa La ski in Elvetia: Weekend in Arosa
Poate nu tocmai cunoscuta pentru turistii romani, Arosa este o statiun...

CAUTA PE EGIRL
Amintiri din vara: La plaja in Tuzla Cu greu m-am convins sa public aceste poze... Asta pentru ca Tuzla are probabil singura plaja (aproape) virgina de la Marea Neagra de la noi. O fasia ... mai mult

Excursie prin Noua Zeelanda: Wellington, capitala cocheta Am ajuns, via un scurt zbor intern din Auckland, seara in sudul insulei de nord, in Wellington, asa ca nu am putut sa imi fac vreo impresie la prima v... mai mult

Redescopera Romania: Cu copiii in weekend prin judetul Salaj Cu ocazia unui weekend la Cluj, pentru a participa cu mic, cu mare, la diferite curse in cadrul Maratonului International Wizz de la Cluj, am dat o fu... mai mult