Stirile mondene din 18.04.2005 » "Baieti buni" incepe la PRO TV |
Stiri mondene prin RSS
"Baieti buni" incepe la PRO TV

Incepand din 24 aprilie, PRO TV programeaza noul serial produs de MediaPro Pictures, "Baieti buni". Acesta va fi difuzat in fiecare duminica, de la ora 21.45. Distributia serialului este una impresionanta, avandu-i pe Florin Calinescu, Razvan Vasilescu, Dragos Bucur si Cabral in rolurile unor oameni ai legii, in lupta permanenta cu raufacatorii. in "gasca celor rai", ii veti putea vedea pe stefan Banica jr. si Cosmina Pasarin. in serial vor mai juca George Alexandru, Anne Marie Paraschivescu, Ramona Rusu, Mihai Calin si multi altii. Povestile fiecarui episod din "Baieti buni" sunt inspirate din cazuri adevarate, iar piesa "Strazile", ce va putea fi auzita intotdeauna inaintea difuzarii serialului, a fost compusa de BUG Mafia.

Votul tau:
Publicata: Luni 18 Aprilie 2005.
Adauga comentariul tau RSS Comentarii stire: "Baieti buni" incepe la PRO TV Trimite unei prietene
Caractere disponibile: 500
Nume

Dupa un scurt popas de luat cina in Brasov, am ajuns tarziu in noapte la prima cazare din roadtrip-ul nostru prin Romania, in inima Transilvaniei, in satul Cincsor, la Casele de oaspeti de aici. Dis de dimineata, dupa ce am fotografiat biserica fortificata, cum se vedea de pe geamul camerei noastre din Casa Parohiala, am traversat drumul ... mai mult
Outfit of the day: Buze roz si buline albe
Inca o seara in Amalfi, inca o pereche de sandalute care in mod normal acasa, cand sunt in modul , nu ar fi prea des purtata. Am profitat insa de ocazia acestui weekend in doi, si am luat cu mine toti pantofii pe care imi doream demult sa ii incalt, si sarcina sau copiii nu m-au prea lasat! ...Citeste in continuare pe shopaholic.ro Artico... mai mult
Travel with kids: O zi in Bologna si imprejurimile ei
Dupa o zi in Florenta, si o zi in care am facut un mini roadtrip prin Toscana, ultima zi din acel weekend prelungit am petrecut-o in Bologna, aici fiind aeroportul unde ne-a lasat si de unde ne-a luat Wizz. Am inceput ziua direct cu o vizita in afara orasului, la Maranello, unde se afla unul din cele 2 muzee Ferrari. Ne-am plimbat vreo or... mai mult
Lucruri pentru ca nu trebuie sa imi cer scuze
Niciodata nu am fost slaba si niciodata nu-mi voi dori sa fiu slaba! Imi place mancarea romaneasca, plina de grasimi, si dulciurile de toate felurile. Asa ca nu, nu voi servi o salata cand voi iesi in oras! Iubesc somnul, este prietenul meu cel mai bun! Dimineata, tot ce imi doresc e sa mai stau in pat. Nu sunt o persoana matinala, impaca... mai mult
O relatie plina de dragoste!
Exista nenumarate modalitati de a imbunatati relatia pe care o avem cu partenerii. Uneori insa, cele mai simple actiuni pot avea cel mai mare impact. Spune "Multumesc"! Fie ca iti deschide usa la masina, fie ca se ofera sa spele vasele sau iti ofera tie ultima felie de pizza, este important ca aceste mici gesturi sa fie apreciate de tine.... mai mult
citite 24h
stiri
Warcraft: Warcraft: "Inceputul"
Trebuie sa recunosc ca singurele jocuri Warcraft pe care le-am jucat a...
Care mai sunt atributele feminitatii in prezent? Care mai sunt atributele feminitatii in prezent?
Deloc o intrebare retorica pentru timpurile moderne pe care le traim, ...
Concurs! Gerovital SUN te ajuta sa ai bronzul perfect! Concurs! Gerovital SUN te ajuta sa ai bronzul perfect!
Gerovital SUN, cea mai recenta gama dedicata protectiei solare, ne pro...
Castiga-i dragostea cu Rowenta! Concurs! Castiga-i dragostea cu Rowenta! Concurs!
Luna aceasta este sub semnul iubirii, a inimioarelor si a cadourilor. ...

Intra pe forum
Trimite si tu o felicitare !
CAUTA PE EGIRL
4 roadtrips in 4: Primavara ne plimbam prin Romania -> Ziua bisericilor din Transilvania Dupa un scurt popas de luat cina in Brasov, am ajuns tarziu in noapte la prima cazare din roadtrip-ul nostru prin Romania, in inima Transilvaniei, in ... mai mult

Outfit of the day: Buze roz si buline albe Inca o seara in Amalfi, inca o pereche de sandalute care in mod normal acasa, cand sunt in modul , nu ar fi prea des purtata. Am profitat insa de ocaz... mai mult

Travel with kids: O zi in Bologna si imprejurimile ei Dupa o zi in Florenta, si o zi in care am facut un mini roadtrip prin Toscana, ultima zi din acel weekend prelungit am petrecut-o in Bologna, aici fii... mai mult