Stirile mondene din 18.04.2014 » Botezatu, ambasador al brăţărilor "magice" |
Stiri mondene prin RSS
COLECŢIE. Designerul a testat şi a beneficiat de puterea brăţărilor Rudraksha by Cozy, motiv pentru care el va susţine şi lansarea următoarei colecţii, fiind numit ambasador. Bijuteriile sunt folosite în Orient de milenii pentru a îmbunătăţi diferite sfere ale vieţii, fructele arborelui rudraksha având o putere transformatoare. Alături de Cătălin Botezatu şi fetele de la Bambi, şi alte vedete au ales să poarte aceste talismane.

Votul tau:
Publicata: Vineri 18 Aprilie 2014.
Adauga comentariul tau RSS Comentarii stire: Botezatu, ambasador al brăţărilor "magice" Trimite unei prietene
Caractere disponibile: 500
E-Mail*
Nume

Plimbari prin Insulele Canare: O seara la Auditorio de Tenerife
2017 ni l-am inceput explorind timp de o saptamana insula eternei primaveri, Tenerife. Si chiar daca am stat 8 zile in total, si am mers din nord in sud, si din est in vest, bineinteles ca au ramas lucruri ne-explorate. Unul din acestea este fantasticul . Asa ca de la aeroport direct la Auditorio ne-am oprit, sa profitam de ultimele ore d... mai mult
Hai hui prin vecini: Cina pe faleza raului Sava din Belgrad
Daca data trecuta, in scurta escala de iarna prin Belgrad (atunci inapoi din Croatia, cand am vizitat Zagreb - cu celebra sa Piata de Craciun croata - si lacurile Plitvice), am preferat sa admiram raul Sava, aproape de varsarea sa in Dunare, de dimineata, la trezire dupa o noapte dormita pe o casa-barca, de data aceasta am poposit tot pe ... mai mult
Prin insulele Seychelles cu copiii
Ce sa facem de Paste, ce sa facem? Mai ales ca este si vacanta scolara si putem sa ne extindem pe vreo 10 zile, fara sa lipseasca Lucas vreo zi de la scoala... Am vrea undeva cald, am vrea undeva sa nu ne ciocnim de muzee, restaurante si atractii inchise in zilele de Sarbatoare (cum am patit acum 2 ani in Cluj, si motiv pentru care anul t... mai mult
Farmec a fost desemnată finalistă în cadrul proiectului
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, este unul dintre finaliștii competiției "Made in Romania", proiect desfășurat de Bursa de Valori București. Distincția a fost acordată în cadrul Galei de Premiere, care a avut loc în data de 25 aprilie. „Ne bucurăm să ne număr&#... mai mult
BARZA lansează aplicația care monitorizează zilnic variațiile hormonale feminine
BARZA lansează o aplicațiede monitorizare zilnică a variațiilor hormonale care pot influența starea fizică și emoțională a femeilor pe parcursul unui ciclu menstrual. Prin introducerea unor date ca data de început a ultimului ciclu, durata ciclului menstrual și durata menstruației, a... mai mult
citite 24h
stiri
Plimbari prin Insulele Canare: O seara la Auditorio de Tenerife Plimbari prin Insulele Canare: O seara la Auditorio de Tenerife
2017 ni l-am inceput explorind timp de o saptamana insula eternei prim...
Hai hui prin vecini: Cina pe faleza raului Sava din Belgrad Hai hui prin vecini: Cina pe faleza raului Sava din Belgrad
Daca data trecuta, in scurta escala de iarna prin Belgrad (atunci inap...
Amintiri din vara: La plaja in Tuzla Amintiri din vara: La plaja in Tuzla
Cu greu m-am convins sa public aceste poze... Asta pentru ca Tuzla are...
Un weekend plin de istorie la Belogradchik, Vidin si Calafat Un weekend plin de istorie la Belogradchik, Vidin si Calafat
Stii senzatia aceea cand ajungi pentru prima data intr-un loc in care ...

CAUTA PE EGIRL
Plimbari prin Insulele Canare: O seara la Auditorio de Tenerife 2017 ni l-am inceput explorind timp de o saptamana insula eternei primaveri, Tenerife. Si chiar daca am stat 8 zile in total, si am mers din nord in s... mai mult

Hai hui prin vecini: Cina pe faleza raului Sava din Belgrad Daca data trecuta, in scurta escala de iarna prin Belgrad (atunci inapoi din Croatia, cand am vizitat Zagreb - cu celebra sa Piata de Craciun croata -... mai mult

Prin insulele Seychelles cu copiii Ce sa facem de Paste, ce sa facem? Mai ales ca este si vacanta scolara si putem sa ne extindem pe vreo 10 zile, fara sa lipseasca Lucas vreo zi de la ... mai mult