Stirile mondene din 18.04.2014 » Connect-R şi Misha l-au iertat pe Buzdugan |
Stiri mondene prin RSS
Connect-R şi Misha l-au iertat pe Buzdugan

PACE. Artistul şi soţia lui au decis să-l ierte pe glumeţul realizator TV după ce a comparat silueta blondei cu a Vioricăi de la Clejani. "Buzdugan e un om bun şi un suflet sensibil! L-am văzut plângând pentru tatăl lui şi nu cred că ar putea să facă rău cuiva. A avut un moment mai puţin inspirat, dar n-a fost rău intenţionat când a glumit cu soţia mea. Noi îl iubim la fel de mult! Pace!", a scris Connect-R pe Facebook.

Votul tau:
Publicata: Vineri 18 Aprilie 2014.
Adauga comentariul tau RSS Comentarii stire: Connect-R şi Misha l-au iertat pe Buzdugan Trimite unei prietene
Caractere disponibile: 500
E-Mail*
Nume

O fuga la mare: Linistita plaja Agigea
La doar cativa kilometri de Constanta si aglomerata Mamaia, si inainte de statiunile din sud, pline ochi de turisti si ele toata vara, este Agigea, mic orasel linistit, pe malul marii. Si in golfuletul de sub case, ce adaposteste o plaja draguta, sunt acum 2 terase, 2 cherhanale, care te imbie la un pranz linistit, cu vedere la albastrul ... mai mult
Travel with kids: Superbul lac Garda si 5 orasele sarmante pe malul lui
Cu superbul lac Garda, cel mai mare lac din Italia, am facut cunostinta anul trecut, cand am decis sa ducem copiii la parcul de distractii Gardaland. Eram la un an dupa o vizita la alt lac faimos din Italia, lacul Como, faimos pentru frumusetea lui incat toate vedetele se inghesuie sa isi cumpere acolo vile, incat Garda nu ne asteptam sa ... mai mult
Este cald-cald-cald, si poate un pic ma gandesc cu nostalgie la zilele cu zapada. Doar un pic insa, si apoi continui sa ma bucur de vara, doar un pic cat sa povestesc aici de o zi la ski pe partiile din Kaprun. In vacanta noastra de ski de la inceputul acestui an Bad Gastein ne-am alocat o zi sa mergem la Kaprun, la distanta de 1h jumatat... mai mult
O fuga la mare in doi: Plimbare prin o Vama Veche pustie
Acolo, fix , in Vama Veche, ultima localitate inainte de granita cu Bulgaria, nu am ajuns niciodata in aproape 35 de ani. Nu sunt adeptata bailor de multime (mai ales cand multimea are un anumit grad de alcoolizare), asa ca am preferat mereu alte destinatii de plaja, fie mai in nord in Romania, fie mai la sud in Bulgaria. Dar recunosc ca ... mai mult
In drum spre mare: Ocol la Tropaeum Traiani de la Adamclisi
Jumatate de ora maxim de detur de la autostrada de la sau spre mare iti ia sa ajungi la Adamclisi, locul marii batalii si a victoriei romanilor asupra dacilor in anul 102. Monumentul a fost construit in 109 pentru a comemora victoria lui Traian, si a fost reconstruit in 1977, dupa ruinele si fragmentele ramase de la cel original. In jurul... mai mult
citite 24h
stiri
O fuga la mare: Linistita plaja Agigea O fuga la mare: Linistita plaja Agigea
La doar cativa kilometri de Constanta si aglomerata Mamaia, si inainte...
Travel with kids: Superbul lac Garda si 5 orasele sarmante pe malul lui Travel with kids: Superbul lac Garda si 5 orasele sarmante pe malul lui
Cu superbul lac Garda, cel mai mare lac din Italia, am facut cunostint...
O fuga la Marea Neagra: Plimbare de seara in Portul Tomis O fuga la Marea Neagra: Plimbare de seara in Portul Tomis
Rapid dupa ce a fost reamaneajata cu restaurante dragute si zona de pl...
Want: Cu mascota la plaja Want: Cu mascota la plaja
De vreo 6 ani am aceiasi flip flopi de plaja (cei verzi, cu peste auri...

Intra pe forum
Trimite si tu o felicitare !
CAUTA PE EGIRL
O fuga la mare: Linistita plaja Agigea La doar cativa kilometri de Constanta si aglomerata Mamaia, si inainte de statiunile din sud, pline ochi de turisti si ele toata vara, este Agigea, mi... mai mult

Travel with kids: Superbul lac Garda si 5 orasele sarmante pe malul lui Cu superbul lac Garda, cel mai mare lac din Italia, am facut cunostinta anul trecut, cand am decis sa ducem copiii la parcul de distractii Gardaland. ... mai mult

Amintiri din iarna -> La ski in Austria: Partii cat cuprinde si apa termala din belsug in Kaprun Este cald-cald-cald, si poate un pic ma gandesc cu nostalgie la zilele cu zapada. Doar un pic insa, si apoi continui sa ma bucur de vara, doar un pic ... mai mult