Stirile mondene din 18.04.2014 » Gheorghe Gheorghiu, DECLARAŢIE INCENDIA... |
Stiri mondene prin RSS

Se judecă de 20 de ani pentru un garaj, iar partea adversă îl acuză pe Gheorghe Gheorghiu că a obţinut locul de 11 mp datorită prieteniei cu Traian Băsescu. Artistul a explicat, pentru "ring", că lucrurile stau cu totul altfel. Revenit miercuri seară din SUA, cântăreţul se consideră victima unei campanii anti-Băsescu: "Garajul îl folosesc în calitate de chiriaş al statului român, cu plata la zi. E o tâmpenie că mi-a dat Băsescu garajul! Băiatul ăla (Viorel Popescu - n.r.) minte ordinar, garajul nu are nicio legătură cu Băsescu! Au fost hotărâri definitive şi irevocabile la Curtea de Apel în baza cărora nu Băsescu mi l-a dat, ci oficiul juridic de la primărie. Vor să dea în Băsescu şi îl bagă pe fraierul ăsta la înaintare să mă compromită în faţa naţiunii pentru un garaj care e al statului. Dar ce treabă am eu?!". "Nu sunt prietenul lui Băsescu, nu-i cânt la ureche!" Potrivit lui Gheorghiu, Popescu nu deţine niciun act care să probeze că a deţinut vreodată acel garaj. "Să aducă un act legal că deţine un metru de teren în curtea din str. Dr. Grigore Ţăranu, nu hotărâri şi expertize făcute cu şmecherii. Spune că garajul e pe terenul lui. Nu are niciun teren acolo, are sub casă. Curtea a fost retrocedată proprietarului de la Paris. Cum e şi el proprietar, şi statul, şi cel de la Paris?! Băsescu era primar când s-a aplicat hotărârea difinitivă şi irevocabilă, deci nu putea veni el să zică: «Ia, bă, Gheorghiule, tu garajul!». Ce treabă am eu cu Băsescu?! Cânt la Cireşica de ani de zile, iar Băsescu vine acolo în concediu seara, să mănânce, pentru că are vila în apropiere. Nu sunt prietenul lui, nu-i cânt la ureche! El vine la masă ca orice client. Sunt onorat că mă număr printre artiştii preferaţi ai lui Băsescu. Când intră (la Cireşica - n.r.) îi spun «Bună seara!», salută cu mâna ca pe toată lumea, ce prietenie să am eu cu preşedintele?!", a spus artistul. "Pe el îl ajută serviciile, că a fost securist" Cântăreţul a depus şi o plângere penală împotriva lui Popescu... "Procesul trebuia să se încheie de vreo două luni şi i se tot dau termene ca să mai aducă acte. Tot ce a adus până acum au fost falsuri. Pe el îl ajută serviciile, nu pe mine, că a fost securist. El garajul l-a pierdut definitiv, în schimb l-a intabulat în fals, i-am făcut plângere penală la Secţia 17 Poliţie şi de un an şi jumătate nu mi s-a dat niciun răspuns. Şi la tribunal a făcut scandal, a aruncat cu portofelul în judecător, s-a certat cu el şi a fost amendat cu 200 de lei... Când i s-a cerut buletinul, a spus că e pe fundul Dunării de când a fugit în America. A spart geamurile la DNA şi la tribunal, ameninţă Circa Financiară. Şi nu se sesizează nimeni. Apare la TV şi toată lumea se uită în gura lui!", a adăugat Gheorghiu. "Viorel Popescu spune că e cetăţean american, dar e infractor de drept comun. A fugit din ţară şapte ani până i s-a prescris pedeapsa la vamă.", GHEORGHE GHEORGHIU "Şi eu pot apărea la TV cu o hârtie ştampilată, îmi semnează un prieten şi spun că are unul să-mi dea un miliard de euro. Şi cu asta fac campanie, că are unul să-mi dea un miliard de euro.", GHEORGHE GHEORGHIU

Votul tau:
Publicata: Vineri 18 Aprilie 2014.
Adauga comentariul tau RSS Comentarii stire: Gheorghe Gheorghiu, DECLARAŢIE INCENDIARĂ: " ÎL BAGĂ pe FRAIERUL ăsta la înaintare să mă COMPROMITĂ în faţa naţiunii!" Trimite unei prietene
Caractere disponibile: 500
E-Mail*
Nume

Asia in 2: Trei zile in Cappadochia, cu zbor cu balonul si multe plimbari
Imagini din Cappadochia, cu baloane colorate plutind deasupra unor vai si dealuri pline de stinci in forme interesante, ma urmaresc de ani de zile. Insa recentele evenimente din Turcia, de natura violenta, ma faceau sa tot amanam o excursie aici. Calmul din ultima perioada, plus faptul ca am descoperit un maraton montan fix prin aceste va... mai mult
2017 (calator) in review
Continui traditia de anul trecut (vezi aici 2016 (calator) in review), si va povestesc un sumar si o statistica a calatoriilor din acest an. Anul acesta Ema nu a mai fost deloc bebelus, ci un copil curios si dornic sa exploreze cat mai mult. Asa ca am profitat de faptul ca si ea si Lucas au fost mereu dornici sa mergem in cat mai multe lo... mai mult
Asia in 2: Doua zile aventuroase in Cambodgia
Posibil cea mai aventuroasa excursie a noastra din acest an a fost cea in Cambodgia. 2 zile pline de aventuri atat de diverse, incat, la plecare in avion, ni se parea ca am stat pe putin o saptamana. Si cand te gandesti ca vizita in Cambodgia nici macar nu o aveam in plan. Ideea noastra, pentru vacanta de 1 decembrie, era sa mergem in Tha... mai mult
Redescopera Romania: O zi in Valcea, printre casute taranesti si opere de arta
Desi prin judetul care ii imprumuta numele ne-am tot plimbat in repetate randuri, pe la ape termale, cascade si manastiri, "_blank"saline, Ramnicu Valcea a fost mereu doar un punct pe harta in drumurile noastre catre alte destinatii din nordul tarii sau din vestul Europei. Acum doi ani insa am facut prima noastra escala in Ramnicu Valcea,... mai mult
Redescopera Romania: Craiova, orasul parcurilor frumoase
De multa vreme vroiam sa poposim in Craiova, capitala Baniei, pentru a ne plimba prin celebrul parc Nicolae Romanescu, din care vazusem atatea poze superbe, si de care auzisem atatea cuvinte de lauda. Dar pana in aceasta toamna, desi tranzitazem Craiova de cateva ori, in drum de la sau spre alte obiective, planurile nu se legasera si nu r... mai mult
citite 24h
stiri
Asia in 2: Trei zile in Cappadochia, cu zbor cu balonul si multe plimbari Asia in 2: Trei zile in Cappadochia, cu zbor cu balonul si multe plimbari
Imagini din Cappadochia, cu baloane colorate plutind deasupra unor vai...
Geanta saptamanii: The one that got away Geanta saptamanii: The one that got away
Am avut-o in cos, eram convinsa ca va fi a mea. Dar cineva a avut dege...
Geanta saptamanii: Cu urechi si coada Geanta saptamanii: Cu urechi si coada
In ton cu Halloween, azi o geanta cu urechi de liliac si coada pufoasa...
Soare, soare dar cu grija! #Concurs Soare, soare dar cu grija! #Concurs
Anotimpul acesta este preferat de multi dintre noi; suntem fani plaja,...

CAUTA PE EGIRL
Asia in 2: Trei zile in Cappadochia, cu zbor cu balonul si multe plimbari Imagini din Cappadochia, cu baloane colorate plutind deasupra unor vai si dealuri pline de stinci in forme interesante, ma urmaresc de ani de zile. In... mai mult

2017 (calator) in review Continui traditia de anul trecut (vezi aici 2016 (calator) in review), si va povestesc un sumar si o statistica a calatoriilor din acest an. Anul aces... mai mult

Asia in 2: Doua zile aventuroase in Cambodgia Posibil cea mai aventuroasa excursie a noastra din acest an a fost cea in Cambodgia. 2 zile pline de aventuri atat de diverse, incat, la plecare in av... mai mult